Om foredraget:

Content is king! Det er et udråb vi har hørt i snart 20 år, men hvad betyder det egentligt, hvorfor er det mere aktuelt end nogensinde, og hvordan begynder du at arbejde med det i din virksomhed?

I dette foredrag trækker jeg på mine erfaringer som marketingdirektør i Bang & Olufsen til at fortælle om, hvordan man skal tænke content i en tidsalder, hvor der er content alle vegne, og hvor dine konkurrenter er alt fra store medier til youtuberen, der lige har passeret 10 millioner fans.

Pointen i foredraget er, at det ikke bare handler om at lave indhold - det handler meget mere om, hvordan du organiserer dig omkring indholdsskabelsen, og hvordan du overvinder en lang række udfordringer, som typisk gør det svært for virksomheder at lave godt indhold.

Hvem henvender det sig til?

Marketingchefen, Kommunikationschefen og stort set alle folk der arbejder med kommunikation i virksomheden.

Hvor lang tid tager det?

Foredraget varer 45 - 60 minutter og kan kombineres med efterfølgende workshops.

Sprog:

Dansk eller engelsk

Ting jeg har sagt/skrevet om emnet:

Buzzwords er taknemmelige, Markedsføring 2017

B&O blærer sig ydmygt, Markedsføring 2016

 

Peter has the ability to explain the business potential in social media in a way that is easy to understand. In a mulitilingual scandianvian environment it is also appreciated that he is able to do this brilliantly in English.

 

Rune Kibsgaard Sjøhelle, Head of External Communications, Nordea

Peter Svarre gave a very instructive and inspirational presentation, which gave new insights in how to strengthen marketing on social platforms.

 

Lea Strömgren, Projektleder & EA for Kommunikations- og Markedsføringsdirektøren, DR Kommunikation og Markedsføring

Peter Svarre is a brilliant speaker who can deliver the social media message effectively to an audience with little or no experience of social media in a business context. In Ramboll, we have used Peter’s expertise on several occasions – he has talked about how a large international company can work with social media, how to use social media in PR activities, and he has introduced corporate blogging to an international group of employees as well as top management. Peter speaks with great enthusiasm and authority and provides inspiration and food for thought for his audience.

 

Louise Lyngaa, Project Manager, Ramboll

om peter svarre

Jeg hjælper virksomheder med at løse deres digitale marketing- og forretningsudfordringer. Jeg har arbejdet i 20 år med user experience, sociale medier, web metrics, online markedsføring og digital strategi. I dag driver jeg min egen virksomhed, hvor jeg med foredrag, undervisning og rådgivning hjælper virksomheder med at omstille sig til den digitale tidsalder. Som konsulent bliver jeg typisk brugt som sparringspartner i forbindelse med udvikling af strategier for kommunikation, og som foredragsholder bliver jeg brugt til konferencer eller til at inspirere virksomheder, der skal sætte fut i deres digitale omstillingsproces.

Peter Svarre - petersvarre.dk - Nørrebrogade 110A, 1.tv, 2200 København N, tlf: 40409492, mail: peter@petersvarre.dk