top of page

Om foredraget:

De sociale medier er svære at komme uden om, hvis du vil markedsføre din virksomhed digitalt. Men hvor giver det bedst mening for din virksomhed, at du lægger dine penge og kræfter?

Sociale medier rummer et utal af muligheder for markedsføring, salg og branding af din virksomhed, men i et socialt medielandskab under hastig forandring, kan det være svært at bevare overblikket over, hvor og hvordan din virksomhed får mest ud af sin tilstedeværelse.

I dette oplæg bliver du klogere på, hvad de forskellige medier kan, og hvordan du anvender dem til forskellige formål. Oplægget gør dig bedre i stand til at prioritere din egen indsats: Hvilke sociale medier giver det bedst mening at bruge i din virksomhed? Hvordan bruger du dem til dit formål? Og hvordan bør du prioritere din tid og dine penge på de sociale medier?

Hvem henvender det sig til?

Direktøren, Ejerlederen, marketingchefen og den strategisk orienterede social media manager eller digitalt ansvarlige

Hvor lang tid tager det?

Foredraget varer 45 - 60 minutter og kan kombineres med efterfølgende workshops. Det kan også udvides til en fuld dags undervisning.

Sprog:

Dansk eller engelsk

Ting jeg har sagt/skrevet om emnet:

Den perfekte storm (bog udgivet på Gyldendal)

Like liderlighedens ulidelige lethed, Kforum 2013

Sociale medier - ingen opgave for praktikanten, Markedsføring 2014

Peter has the ability to explain the business potential in social media in a way that is easy to understand. In a mulitilingual scandianvian environment it is also appreciated that he is able to do this brilliantly in English.

 

Rune Kibsgaard Sjøhelle, Head of External Communications, Nordea

Peter Svarre gave a very instructive and inspirational presentation, which gave new insights in how to strengthen marketing on social platforms.

 

Lea Strömgren, Projektleder & EA for Kommunikations- og Markedsføringsdirektøren, DR Kommunikation og Markedsføring

Peter Svarre is a brilliant speaker who can deliver the social media message effectively to an audience with little or no experience of social media in a business context. In Ramboll, we have used Peter’s expertise on several occasions – he has talked about how a large international company can work with social media, how to use social media in PR activities, and he has introduced corporate blogging to an international group of employees as well as top management. Peter speaks with great enthusiasm and authority and provides inspiration and food for thought for his audience.

 

Louise Lyngaa, Project Manager, Ramboll

om peter svarre

Jeg hjælper virksomheder med at løse deres digitale marketing- og forretningsudfordringer. Jeg har arbejdet i 20 år med user experience, sociale medier, web metrics, online markedsføring og digital strategi. I dag driver jeg min egen virksomhed, hvor jeg med foredrag, undervisning og rådgivning hjælper virksomheder med at omstille sig til den digitale tidsalder. Som konsulent bliver jeg typisk brugt som sparringspartner i forbindelse med udvikling af strategier for kommunikation, og som foredragsholder bliver jeg brugt til konferencer eller til at inspirere virksomheder, der skal sætte fut i deres digitale omstillingsproces.

bottom of page