

Kommunikationsstrategiens facitliste
Vi kan nok alle blive enige om, at der spildes mange timer i den kreative klasse. Hundredvis af daglige e-mails skal læses og besvares, endeløse rækker af møder skal overleves, og indimellem skal der naturligvis hyggesladres og drikkes kaffe med de 37 kolleger, som er blevet proppet ind i det åbne kontorlokale. Men ingen af disse tidsrøvere slår dog moderen af alle tidspilder – den evigt tilbagevendende strategiproces! Lige meget om det er en kommunikationsstrategi, en digita


Tag livet af marketing
Arbejder du med kommunikation og marketing, har du sikkert så travlt, at det faktisk er en gåde, hvordan du har tid til at læse denne artikel. I går begyndte I sikkert at arbejde på den der nye social media kanal, men du ved godt, at den allerede er forældet. Og skulle I ikke også have bedre styr på jeres programmatic buying? For ikke at tale om jeres helt håbløse søgemaskineoptimering? Faktisk har I sikkert så travlt, at I er begyndt at overveje kunstig intelligens, som et r

Disruption - den endegyldige sandhed
En hver tid har sine guder, skabelsesteorier og undergangsfortællinger. Da vi her i landet sejlede i dragebåde var det Odin og Thor, som herskede i en verden, hvor Ragnarok ville gøre en ende på os alle. I de efterfølgende tusind år troede vi på en frelser, som ville redde alle omvendte igennem den uundgåelige undergang. I dag kommer vi ikke til at møde vores undergang ved en jættes sværd eller satans flammer, men fordi vi bliver disruptet af en innovativ start-up virksomhed.