top of page

Om foredraget:

Alle taler om disruption. Regeringen har sågar nedsat et disruptionsudvalg, som forsøger at regne ud, hvordan vi overlever forandringens stormvinde. Men hvad er disruption egentlig? Hvordan hænger det sammen med nye teknologier som internettet, sociale medier, robotter og kunstig intelligens? Hvordan påvirker disse nye teknologier netop din branche eller din virksomhed? Og hvordan kan du forberede dig på disruptionen?

 

Forbered dig på et oplæg, som både vil åbne dine øjne for udfordringerne fra nye digitale teknologier, men som på den anden side også tager lidt af luften af disruptions-ballonen. Vi lever i en verden med mange forandringer, men med den rette strategi og forståelse for teknologi, kan langt de fleste virksomheder komme helskindet gennem de digitale forandringer.

 

Hvad kommer du hjem med?

  • En forståelse for hvordan digitale teknologier som internettet, sociale medier og kunstig intelligens forandrer virksomheders forretningsbetingelser.

  • Konkrete modeller til at arbejde strategisk med virksomhedens digitale forretning

  • Eksempler og cases på nye forretningsmodeller- og strategier.

  • Et kendskab til hvordan andre virksomheder forholder sig til disruptionens udfordringer.

Hvem henvender det sig til?

Virksomhedslederen, politikeren og folk der i øvrigt interesserer sig for den digitale udfordring, som virksomheder står over for.

Hvor lang tid tager det?

Foredraget varer mellem en og to timer og kan kombineres med efterfølgende workshops.

Sprog:

Dansk eller engelsk

Ting jeg har sagt/skrevet om emnet:

Disruption - den endegyldige sandhed, Kforum 2017

Den perfekte storm (bog udgivet på Gyldendal)

Peter has the ability to explain the business potential in social media in a way that is easy to understand. In a mulitilingual scandianvian environment it is also appreciated that he is able to do this brilliantly in English.

 

Rune Kibsgaard Sjøhelle, Head of External Communications, Nordea

Peter Svarre gave a very instructive and inspirational presentation, which gave new insights in how to strengthen marketing on social platforms.

 

Lea Strömgren, Projektleder & EA for Kommunikations- og Markedsføringsdirektøren, DR Kommunikation og Markedsføring

Peter Svarre is a brilliant speaker who can deliver the social media message effectively to an audience with little or no experience of social media in a business context. In Ramboll, we have used Peter’s expertise on several occasions – he has talked about how a large international company can work with social media, how to use social media in PR activities, and he has introduced corporate blogging to an international group of employees as well as top management. Peter speaks with great enthusiasm and authority and provides inspiration and food for thought for his audience.

 

Louise Lyngaa, Project Manager, Ramboll

om peter svarre

Jeg hjælper virksomheder med at løse deres digitale marketing- og forretningsudfordringer. Jeg har arbejdet i 20 år med user experience, sociale medier, web metrics, online markedsføring og digital strategi. I dag driver jeg min egen virksomhed, hvor jeg med foredrag, undervisning og rådgivning hjælper virksomheder med at omstille sig til den digitale tidsalder. Som konsulent bliver jeg typisk brugt som sparringspartner i forbindelse med udvikling af strategier for kommunikation, og som foredragsholder bliver jeg brugt til konferencer eller til at inspirere virksomheder, der skal sætte fut i deres digitale omstillingsproces.

bottom of page