

Fotografiets fremtid
Har lige været i Nyborg, hvor jeg deltog i en paneldiskussion om fotografiets fremtid. Publikum var et par hundrede pressefotografer. Jeg...


Hvad fanden er fremtiden?
I efteråret 2015 var jeg inviteret til at deltage i en konference arrangeret af ingen ringere end Tim O’Reilly, manden, der opfandt...


AI og computerspil
Som opfølgning på min kronik om etik i kunstige intelligenser, blev jeg inviteret ind til P1 Orientering for at tale om de etiske...


Vi har brug for en algoritmisk politik
[Kronik i Politiken, søndag 15. oktober 2017] ”I fucking hate feminists and they should all die and burn in hell”. “Hitler was right I...


Kommunikationsstrategiens facitliste
Vi kan nok alle blive enige om, at der spildes mange timer i den kreative klasse. Hundredvis af daglige e-mails skal læses og besvares,...


Tag livet af marketing
Arbejder du med kommunikation og marketing, har du sikkert så travlt, at det faktisk er en gåde, hvordan du har tid til at læse denne...


Har du talt med din superkunde i dag?
Da jeg i begyndelsen af 2016 sagde ja til en stilling som marketingdirektør for Bang & Olufsen, var det i meget høj grad på grund af den...

Disruption - den endegyldige sandhed
En hver tid har sine guder, skabelsesteorier og undergangsfortællinger. Da vi her i landet sejlede i dragebåde var det Odin og Thor, som...


Viral versus brand
Virale kampagner er ligesom det berømte isbjerg, hvor man kun lægger mærke til de ganske få kampagner, der bliver en succes. De...